13 februari 2019 Wisseldag

14 februari 2019 - Lat Ya, Thailand

13 februari 2019 Wisseldag

Om 9.30 staat er een auto met chauffeur voor me klaar.

Reis Bangkok naar Kanchanaburi Oriental Kwai Resort privé taxi 3 uur

Ik heb lekker gegeten en deze Thai gaat me naar mijn volgende adres brengen waar ik 2 nachten blijf.

Onderweg een heerlijk Unicorn Cornetto gehad. Is als ik het goed begrijp niet in Europa. Erg lekker zoet.

Reis Bangkok naar Kanchanaburi Oriental Kwai Resort cornetto UnicornReis Bangkok naar Kanchanaburi Oriental Kwai Resort cornetto Unicorn

3,5 uurtjes rijden en we zijn er; Oriental Kwai Resort, gerund door een Nederlandse vrouw en haar man die ook vanaf zijn 7e in Nederland heeft gewoond. Het ligt 10 km van Kanchanaburi.

Oriental Kwai ResortOriental Kwai Resort welkomsfruit

Wat een paradijs!!! Tot in de puntjes perfect.

Hier mijn huisje!

Oriental Kwai ResortOriental Kwai Resort

10 huisjes op een park met alleen maar tropische planten, vlinders, aparte vogels, hagedisjes en kikkers. Er is een geitenwei, een heerlijk zwembad, massage(nog niet gehad) en het restaurant ligt aan de Kwae Yai River(van die film over die brug waar allemaal prisonners of war moesten werken er er heel veel zijn overleden. Ook Nederlanders!

Hagedis in de wcOriental Kwai Resort

In het huisje liggen overal bloemen en er staat fruit klaar. Even lekker rondgelopen . Er lopen ook oude zwerfhonden die de eigenaresse opvangt. Ze zijn gelukkig heel rustig.

Oriental Kwai Resort

De hele tijd hoor je allemaal dierengeluiden. Vooral aparte vogelgeluiden die direct aan de Jungle doen denken.

Oriental Kwai ResortOriental Kwai Resort

Even gezwommen en heerlijk gegeten en gelezen

Oriental Kwai ResortOriental Kwai ResortOriental Kwai Resort lekker etenOriental Kwai Resort lekker etenOriental Kwai Resort lekker eten Massamancurry

Oriental Kwai Resort lekker eten

en toen op bed.

1. Wendy:
    14 februari 2019
    Jeetje.... om jaloers op te worden!
  2. Hester Fick:
    14 februari 2019
    Een lange autoreis dus. Maar wat een heerlijke plek eenmaal aangekomen zo te lezen.